onsdag 5 oktober 2011

TV program


Har precis kollat på TV3´s program "Sanning & konsekvens - om barn som dör under graviditeten trots att de hade kunnat räddas".
Fruktansvärd tanke att man kan rädda 1/3 av nuvarande 450 döda barn per år om man tar mammorna på allvar ..... tänker på om nån av mina läkare som hävdade att det inte gick att göra mer för min 20-åriga son utan bara stänga ner respiratorn för alltid, tänk om dom hade fel ..... brukar tänka så eftersom Jag vägrade se de dom såg och ville inte att dom skulle trycka på Off-knappen men vad fan hjälpte de vad jag tyckte men tänk OM nån sa till mig via tvn "vi kanske kunde ha räddat honom" .... då hade jag blivit tokig!
Man vill ju lita på vården och alla som jobbar inom den .... men Kan man göra de!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar