söndag 1 juli 2012

Idag begravning för 2 år sen

Min älskling hade sin begravning med sitt privata begravningsstal till alla nära & kära idag för 2 år sedan. Vi var i Sankt Larskyrkan, cirka 90-tal ungdomar och 30-tal släktingar och vänner. Jag minns inte så mycket, då jag var i chocktillstånd efter mötet "att stänga av min älskades respirator", med IVA-läkarna den 2010-06-10 kl 10:00 och sen fullbordade dom detta den 2010-06-11 kl 09:00. Min livs värsta dag! Inte ens jag förstår - VARFÖR?
Änglarna storgråter ute idag med ..... spöregn!
Du skulle alltid skoja till de :)
Begravningen med hans privata tal finns HÄR

2 kommentarer:

  1. Elisabet Roslund11 juli 2012 kl. 04:04

    Det känns så stort att kunna skriva ner detta tal som är så personligt till var och en. Det är en fin son du har Marie. Han väntar på dig på en bättre plats, här har han det bra.
    Hoppas och tror att han och min Mattias hittar på en massa skoj och bus. Dom verkar vara så lika i mycket. Något skumt är det med livet.......
    Kram/Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad ska jag säga mer än att jag inte förstår varför alla goda tas av himlen:
      Kram Marie

      Radera