söndag 10 juni 2012

Dygnet som inte finns

Min son och jag fick aldrig ta farväl .... ingen av oss trodde väl detta .... att läkarna över våra huvuden skulle ta ett sånt beslut och genomföra de ....... så jävla snart!

Tobias sista ord var ett SMS med trötta felstavade bokstäver:
2010-06-10 02:52
"Somnar ni över kvällen. God natt syns imorgon. Pusd"

........ den 2010-06-10 klockan 10, (bara 7h efter sista SMS:et), blev jag kallad till ett möte på IVA jag inte ens idag förstår eller vill minnas ......

Varför så bråttom?
Varför inte vänta en stund?
Varför gjorde dom så mot min vilja?
Varför lyssnade dom inte?
Varför fick jag inget stöd? ..... inte ens en kurator vid min sida, bara IVA-personal som ville ta död på min son!?
.... och det snabbast möjligast ......

"Vi kommer stänga av respiratorn klockan 09:00 imorgon den 11 juni för Tobias skull, du vill väl inte plåga honom ... ", var deras svar med huvudena på sne ........

Försökte hålla dig vid liv min älskling, men ingen lyssnade, inget stöd eller hjälp fick jag .......

JAG ÄLSKAR DIG!
FÖRLÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar