fredag 18 maj 2012

Livet

När ens barn lekt, gått igenom alla år i skolan, fått all information om livet och hur det ska levas, ska man inte dö ... inte dö när man precis ska börja leva och absolut inte mitt barn, mitt kött och blod. 
 Den här bilden togs efter hans första cytostatika behandling, juni 2009, han vaknade en dag och hela hans kudde var full av hår. Vi beslutade att klippa ner det helt så att det inte skulle vara ett sånt stort problem. Han var väldigt vacker som flintis ♥ 
 Min älskade vackra prins!

11 kommentarer:

  1. Han var verkligen vacker/ Marita. Vilken prins eller ska vi säga kung? Prins låter sötare och yngre så jag skriver prins!! Jag är så ledsen över din förlust och att sakna din pojke måste vara smärtsamt!!

    SvaraRadera
  2. Vilka ögon....../ Marita

    SvaraRadera
  3. Han var underbar rakt igenom ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag föreställa mig Marie!! Han ser bedårande ut på bilderna och att han var underbar syns i hans ögon. De är fantastiska!! Hälsningar Marita

      Radera
  4. Håller med i varje skolan ord du skrev. De har gått många år i skolan och sedan ska de ut i verkligheten och då dör det. Det är sånt som inte får inträffa. Han verkade vara en fin pojk.

    kram/Siv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte rättvist .....
      Han är och var en underbar pojke, son och kompis.
      Kram!

      Radera
  5. Elisabet Roslund22 maj 2012 kl. 23:22

    Det gör såååå ont i mig, Tobias precis som min Mattias, i början av sitt liv som vuxna...........Världen finaste människor, världens finaste söner.
    VARFÖR?????
    Kram/Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns nog inget svar på detta tyvärr ..... vi får försöka leva våra nya liv med Om och Varför utan svar .... andas i nuet och försöka bara va!
      Kram Marie

      Radera
  6. Elisabet Roslund26 maj 2012 kl. 00:53

    Ja Marie, vi ska verkligen göra allt för att hitta det fina i livet, ta vara på det som finns och visa våra barn hur mycket styrka dom ger oss i vardagen.
    Allt gott till dig och en Varm Kram från mig.
    Elisabet

    SvaraRadera
  7. Jag brukat uppmuntra andra att ta tillvara på sina nära & kära här o nu ...... inte sen!

    SvaraRadera